Despre mine

Fotografia mea
e-mail. bibliotecagri@gmail.com

duminică, 2 ianuarie 2011

Despre Freud

Sigmund Freud, parintele psihanalizei, este cunoscut  in toate mediile si de catre oricine . Iata, insa ce-am gasit despre el in mediul online.
In primul rand pe site-ul www.ro.wikipedia.org am gasid datele generale despre parintele psihanalizei si anume, viata, contributii, selectii ale publicatiilor lui Sigmund Freud, operele etc.
Pe siteul Sigmund Freud si psihanaliza se oferia informaţii diverse, articole, studii, dicţionare, extrase din opera lui Freud, cursuri, interactivitate (forum) şi servicii online (consultaţii gratuite).Tot pe acest site AROPA - Asociaţia română pentru promovarea psihanalizei, ofera cursuri online ( contra cost ) in domeniul psihanalizei

 Pe siteul http://filmedocumentare.com am gasit un documentar despre Sigmund Freud cu titlul                            " Sigmund Freud - Interpretarea vselor"  .
 Pe site-ul Editurii Trei am gasit in cadrul Bibliotecii de psihanaliza, operele esentiale ale autorului ( 11 volume) la pretul de 380 ron /pachet.
Pe siteul http://www.scientia.ro am dat peste biografia lui Freud ( are doua parti ) ; prima parte o veti gasi urmand acest link.
Pe siteul Cabinet de psihanaliza am gasit un cabinet de psihanaliza al carui manager este Jean Chiriac, presedintele AROPA.
Am gasit si un blog interesant unde un fan al psihanalizei dar si ainterpretarii viselor dedica o sectiune importanta din blogul sau lui Freud si psihanalizei acestuia.Blogul se numeste Interpretarea viselor.
Am gasit si un articol interesant aici despre modul in care s-a sinucis savantul Freud.
Despre Freud ( cam acelasi lucru ca si pe wikipedia ) am gasit si aici.
O carte interesanta ( am dedus din recenzie ) am gasit-o pe siteul www.psihogen.ro si se numeste " Pacientul meu, Sigmund Freud", scrisa de Tobie Nathan.Ma opresc aici dar intr-o postare viitoare voi continua cu lik-uri catre siteurile de unde pot fi descarcate gratuit cartile autorului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca ai ceva de spus...